24 Eylül 2013 Salı

Tekrardan merhabalar,
Bugün düğünün için ne yaptın diye sordum kendime, cevap bulamayınca da doğruca Ankara Karum'un yolunu tuttuk, ev arkadaşım Damla'yla birlikte. Amacımız bu yazki düğün, kına ve benzeri eventler için gece kıyafeti bakmaktı :)
Ama Karum' da bir butiğe kayıtsız kalamadık ve önceden takip edip, çok beğendiğim Marcatelli gelin ayakkabılarından 2 sine sahip oldum, Damla da süper bir çanta aldı.

Marcatelli' nin diğer modellerine buradan ulaşabilirsiniz.(www.marcatelligelin.com)

Şu düğün meselelerinin içine girdiğimden beri, hep renkli ayakkabı mı, yoksa beyazın asaleti mi kaosunda sürüklenip durduktan sonra, bugün beyazda karar kıldım.



Ayrıca, bir de gelin olarak aşırı yorulup, her gelenle öpüşme ve aşırı oynama ritüellerini yerine getirmemiz gerektiğinden topuklu ayakkabının yanısıra bir de çok rahat bir ayakkabı edinmemiz kanısındaydım ki, Karum'cu Amca yine derdime deva oldu ve hayır duamı aldı. Buyrunuz bu da babetim olur:))
Babetle ilgili en bayıldığım özelliklerden biri de altında, bekarların adını yazabileceğim kalplerin olması.Cidden çok hoş ve güzel bir fikir.İnşallah yazdığım günleri de görürüz hep beraber:)

İşte bugün de bu güzelliklere bakıp mutlu uyuyacağım:) Hepinize iyi geceler, yarın çok güzel ve umutlu bir gün olsun hepimiz için.

1 yorum :

  1. Seneye düğünü olacak biri için ne güzel bi blog olmuş :) Takipteyim :)

    YanıtlaSil