5 Kasım 2013 Salı

İnternetten Çeyiz Alışverişi-1

Her zaman söylediğim ve yazımın başında belirttiğim gibi internet alışverişi candır, canandır, her şeydir kızlar.Neden derseniz sayayım.
1. Bir adım bile atmadan yüzlerce mağazayı dolaşabilirsiniz.
2. Çoğu şeyi piyasadan çoook daha uyguna alabilirsiniz.
3. İade koşulları çok süper. Al dene beğenmezsen yolla gitsin.(Cayma hakkının dayanılmaz cazibesi)

Bu postta size en sevdiğim alışveriş sitelerinden ve internetten neler aldığımdan bahsedicem. Ben neredeyse çeyizimin %90'ını internetten almış bir deliyim, çünkü 6 gün çalışıyorum ve fellik fellik gezecek vaktim maalesef yok, zaten bi de daha vaktim olsa kesin battıydım ben:)

Valla benim favori alışveriş sitelerim sırasıyla şöyle, Markafoni, Trendyol, Limango, 1V1Y.com. aslında zamanında 1v1y.com'dan milyonlarca şey almış ve çok memnun kalmıştım ama MNG Kargo'yla anlaştığından beri, ömrümü çürüttü desem yeterlidir bence. Her şey geç geliyor, iade etmek istiyorum kargocuları arıyorum, adamlar gelmiyor. Kısacası asla tavsiye etmem.

Ev eşyalarıyla ilgili en en en sevdiğim site evmanya.com. Kendisinin hastasıyım, çok güzel ürünler oluyor cidden ve fiyatlar da piyasaya kıyasla çok uygun.Daha sonra evimm.com 'dan bir kaç nevresim takımı almışlığım var, onlardan da çok memnun kaldım. Bir de kesinlikle tavsiyem şudur ki, internette ya da mağazalarda bir şey gördükten sonra gittigidiyor.com'da aratmadan almayın. Pişman olursunuz canlar, cidden inanılmaz uyguna aldım (direk yarı fiyatına) ve çok memnun kaldım.
Mesela gittigidiyor dan neler almışız bir bakalım:

Bu yatak örtüsü, ilk alışverişlerimden biri neredeyse, sade olduğu, dökülecek ya da bana zorluk çıkaracak pulu, boncuğu olmadığı için tercih etmiştim, bir de kremle pudra arası çok tatlı bir rengi olduğu için:) Kendisi annemin bir DIY projesine dahil oldu ve üzerine dantel ve 4 köşesine de püsküller eklenerek biraz daha ağır oldu. Son halini ben de görmedim, inşallah onu da sizlerle paylaşırım.

  

Bu da Korkmaz' ın çok beğendiğim bir kesme tahtası, biraz iri ama yine de çok sevdim. Çelik tasları ve 2 renkli bambudan oluşu çok hoşuma gitti. Mağazada 90 tl' yken kargo dahil 43 tl' ye almıştım. Hiç unutmam:))

Bu da yıllardır arayıp bulamadığım bornoz takımı. Yıllardır değil de 1 yıldır desem daha doğru. Tüm banyo aksesuarlarım, paspas takımım, havlularım, mor ve krem olacağından bornoz takımını da o tonlarda aradım ve amacıma ulaştım. Taç mağazasında 350-400 tl' yken 250 tl' ye günü kurtardım.


 Bu da en sevdiklerimden olan çatal bıçak setim, bunu misafire kullanmayı planlıyorum. Çünkü çok güzel puantiyeli günlük çatal bıçak setlerini gözüme kestirdim, onları almadan durmam imkansız. Bunu da 450 tl yerine 250 ye aldım.


Bu en son aldığım şey sanırım, daha kargodan beklediklerimi saymazsam:) Nehir'in Can ve Canan çay kaşığı koleksiyonu. Bu da 18,90 tl' ydi sanırım, fırsat sitelerinde de aynı fiyata satıldığını görmüştüm.


Bu da taparak aldığım bir başka ürün. Özdilek' in bu battaniyesi üzerindeki somon rengi güllerle beni mest etti, çok romantik ve yatak örtüsü gibi bile kullanabilirim sadece deseni yüzünden:)

Bu da Arzum'un servis seti, bunun da her sitede farklı satılan bir ürün olduğunu söyleyebilirim. 55 tl' ye de gördüm 42tl' ye de ben 35 tl' ye aldım.


Bunlar tabii ki sadece daha buzdağının görünen kısmı, evdeki her çekyatın, koltuğun altı hıncahınç dolu. Ee siz neler alıyorsunuz bakalım internetten hem çeyizinize, hem kendinize?

NOT: Bu arada bayağı bir arkadaşımın blog yazdığımız için tebrik etmeleri ve merakla takip ettiklerini söylemeleri ne kadar hoşuma gitti anlatamam. Buradan da yorumlarınızı bekliyorum.
Görüşmek üzere, 
A.

2 yorum :

  1. Ne guzel bi yazi olmus :) o gece baktiklarimin hepai yaziyi okurken tekrar gozumun onune geldi :) gule gule kullanin hepsini :) hadi artik hemen 14 haziran olsun artikkkk

    YanıtlaSil
  2. yerim ben seni:))) asıl sana daha neler alıcaz nelerrr:)

    YanıtlaSil