1 Kasım 2013 Cuma

Merhaba canımlar :)

Ödevdi, projeydi, konserdi, arkadaşlarla buluşmaydı derken post anca yazılıyor. Affedin...
Neyse konser demişken, 26 Ekim'de İzmir'deki Redd konserine gittim ve Doğan Duru'ya bir kez daha aşık oldum. Her neyse konumuz bu değil, konumuz tabii ki eller ve ojeler!

Sizi bilmiyorum ama benim için kızlarda da erkeklerde de el çok önemlidir; yenmemiş uzun tırnaklar, uzun parmaklar ve eller bir kıza aitse düzgün sürülmüş ve yarısı çıkmamış ojeler. Bu konuda biraz takıntılıyım yani; yeni renkler denemek konusunda, sürdüğüm belli başlı renkler var.
Neyse favorilerime sonra geleceğim... :)

Öncelikle mevsimlere göre farklı renkler sürmemiz gerektiğini düşünüyorum, yani çok cafcaflı renkler kış aylarına gitmiyor. Ama yaz oldu mu bikiniler, takılar, kıyafetler her şey renkleniyor ya işte o zaman tırnaklar da renkleniyor. Özellikle bu sene neon renklerin moda olmasıyla ojelerde de sarılar, turuncular, yeşiller çıktı meydana. Ben o kadar cesaretli olamadım ama favori rengim bu, annemin deyimiyle; şirinler mavisi. ( Flormar 429)

Ama kış geldiğinde işler değişiyor; hava erken kararıyor, renkler kararıyor e dolayısıyla içimiz kararıyor. Bu yüzden biz de ojelerde koyu renkleri tercih etmeye başlıyoruz. Siyahlar, kırmızılar, bordolar yıllardır hepimizin sürdüğü renkler. Ama bu sene yeni keşiflerim var :) Örneğin mat oje deneyip haz etmemiş biri olarak Golden Rose'un mat ama simli füme ojesi favorim. ( Ablam sağ olsun :) ) Numarası 110. Simli olmasının en güzel yanı da kolay çıkmıyor olması tabii bu da silerken sorun oluyor.


Ve işte bu sezonun ganimetleri!!!



Hepsi Alix Avien,  hepsi yeni sezon renkleri. Numaraları sırasıyla 321, 238 ve 234. Çok bariz renkler sürmeyen ben bile bu renklere hasta oldum ve elimde gören her kız aynı tepkiyi veriyor, bu yüzden de buradan paylaşmak boynumun borcu. Bu ojelerden birini sürdükten sonra seçtiğiniz bir tırnağınıza sadece sim ya da pırıltıdan oluşan bir oje daha sürebilirsiniz. Elde duruşu da bu.

Evet kızlar, oje konusu bu kadar. Ama güzel ve düzgün ojelere sahip olmak için en önemli kuralımız; sürdüğümüz ojeyi ÇANTAmızda taşımak!!! :)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder