26 Ekim 2013 Cumartesi

Büyük Gratis İndirimi Ganimetleri

Selamm,
Bu post biraz gecikmeli oldu, kusura bakmayın.Hepinizin geçmiş bayramını kutluyorum ve bütün paralarımızı harcatan büyük GRATİS indiriminden aldıklarımı sizlerle paylaşıyorum.
Bildiğiniz gibi bayram, anneler günü, yılbaşı gibi önemli günlerde GRATİS bir cennete dönüşüyor ve biz deliriyoruz.
 Bu büyük indirimden neler aldığıma gelecek olursak, her zaman methini duyduğum The Balm ürünlerini denemek istiyordum, bu indirime kısmetmiş; çok duyduğum 'The Balm-Rockstar Palette' i aldım, içinden şu ana kadar tek kullandığım, tek başına da Mary Lou Manizer olarak satılan aydınlatıcı. Cidden mucizevi bir ürün ve kalıcılığı inanılmaz.
Yine Balm'dan Mary Lou Manizer aldım, ama bronzlaştırıcı ve aydınlatıcı olarak da kullanılabiliyor, özellikle bu ürünü http://www.makyajblogum.com/2012/12/the-balm-mary-lou-manizer-aydnlatc.html buradaki tavsiye ve ayrıntılı bilgilere dayanarak aldım, çünkü kozmetik konusunda çok fazla bilgi ve tecrübem yok maalesef:) Cidden kullanmaktan çok memnun olduğum bir ürün ve sadece pudra üzerine sürülüp çıkıldığında bile tüm havanızı bir anda değiştirebiliyor.
Bir arkadaşımda görüp bayıldığım, Loreal'in Infallible Eye Shadows serisinden Hour Glass Beige' sini ve bloglarda methini çok duyduğum, Essence I love Stage far bazını aldım:) 2 ürünü de şiddetle tavsiye ederim, far bazı inanılmaz bir kalıcılık sağlarken, krem yapılı far da inanılmaz bir ışıltı ve aydınlık katıyor yüzünüze.İkisi de şimdiden vazgeçilmezim oldular.


Bu kadar makyaj malzemesini temizlemek için de bir şeyler lazım diyerek de bu yüz temizleme jelini aldım, bunlar arasındaki farkı çok net anlayamadığımdan, bu güne kadar pek çok firmanın temizleme jellerini kullandım ve bu üründe inanılmaz bir yan bulduğumu söyleyemem ama cildinize cidden fresh bir his veriyor.


 Vee, son olarak bu ganimetleri koymak için de bir makyaj çantasına ihtiyacım olduğundan, bu çantayı kaptımm:)) Çok kullanışlı, özellikle seyahat için, içine takılarınızı ya da makyaj malzemelerinizi koymak için 3 gözü var ve asılabiliyor. Deseni de tam benlik:))


 Sağolasın Gratis, full sana çalıştık bu ay. Ya siz neler aldınız bu güzel indirimden?

.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder