19 Ekim 2013 Cumartesi

Kumaş Alışverişi

Bugün Kemeraltı'nda sadece çiçek almadı tabii ki. Bir de benim becerikli annem, yıllar sonra dikişe tekrar başladığı için ilk girdiğimiz kumaşçıda kendimizi kaybederek, masa örtüsü yapılmak üzere 4 farklı kumaş aldık.
Bunlar da hazır dikilmiş olarak aldığım kırlentler, sevgilim ve ben baykuş hastası olduğumuz için, elbet bi'yerlere uydururuz diye aldım:)
 Bu pastalı olana özellikle bittim, hem puantiyeli hem de mavi olması çok fresh bir görüntü vermiş, ayrıca üzerindeki pasta ve vişnelerin kırmızı olması da çok canlı ve eğlenceli görünüyor. Hastası oldum kısaca.

Bu da benim 2.kumaşım. Böyle vintage ve soft renkli kumaşlara bayılıyorum, ucuna krem dantelle çok daha şık olacak eminim.

 Bunlar da annemin yine daha önceden diktiği yastıkları, ve kendine aldığı kumaşları.
 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder