19 Ekim 2013 Cumartesi

Gelin Buketi

Haziran'da evlenecek bir gelin olarak, tek eksiğim gelin buketiydi gerçekten. Şaka bir yana, etrafımdakiler acelemin ne olduğu anlamaya çalışadursun, ben aldığım her bir parçadan ayrı ayrı zevk duymaktayım. Emek emek biriktirdiğim çeyizler, evimi düşünerek aldığım büyük küçük her şey benim en büyük mutluluk kaynağım, hele ki sevgilimin askerde olduğu bugünlerde...
Çeyiz düzmenin yanısıra, düğün ve evlilik meselelerine duyduğum ilgi sebebiyle, neredeyse 4-5 arkadaşıma sürekli evlilik, düğün, çeyiz danışmanı olarak hizmet veriyorum. Aramızdaki konuşmalar hep şu şekilde: "Aa, o markanın duvakları süper, gelin buketi en güzel bu renklerden olur, şöyle saça, böyle duvak gider, o markanın nevresimleri süper bornozları hiç yaramaz falan filan".
   Bir arkadaşım düğün ve ev düzme meselelerinde aşırı zorlandığından bahsetmişti de, "Aa zorlanacak ne var, aşırı zevkli işler ya" dediğimde, "Senin için tabi kolay, sen doğduğundan beri bu güne hazırlanıyosun." demişti. sanırım bayağı bir haklıymış:))
Neyse, bugün Kemeraltı'na bir çıkarma yaptık ailecek ve günün kazananı yine ben oldum, sıra geldi ganimetleri sizinle paylaşmaya.
Sıradan gelin buketlerine bayılmadığımdan, biraz renkli, top gibi ve tekdüze olmayan, azcık renkli ve mümkünse kalıcı çiçekten oluşan, ilerde evimde kullanabileceğim bir gelin buketi arayışı içindeydim.Annemleri bayıltmama saniyeler kala, bu güzellikle rastlaştık, tam hayallerimdeki buketti kendisi, çiçekçide küçük değişiklikler sonucu benim oldu:) Bakalım beğenecek misiniz?

Bu arada aşağıdaki çiçeklerin çok benzerini de gelinbuketcisi.com da beğenip, kararsız kalmıştım, 85 civarıydı aşağıdaki güzellikleri de totalde 8 tl ye aldım, bu da atma çiçeği olacak çünkü kendi çiçeğime kıyıp atamayacağım maalesef:)) Onun son süslenmiş halini de paylaşırım sizlerle ilerleyen zamanlarda inşallah. Cemre bu buketi yakalama konusunda baya iddialı bakalım şimdilik, onun da gözü bu çiçekte kaldı çünkü:) Eee, siz hangisini daha çok beğendiniz??

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder